22 груд. 2014 р.

Революційна прога

     Встановив на смартфон програму Reduce Photo Size. Єдина її фунція — зменшення розміру знімків.
     Навіщо вона мені?
     Для того, щоб у випадку чого зробити актуальний знімок, написати пару рядків тексту й без проблем опублікувати в мережі.
     Ця прога корисна, наприклад, під час революції. Пам’ятаю, як вранці 1 грудня я стояв серед тисяч людей на розі Володимирської й Тараса Шевченка, — в обличчя поштовхами бив свіжий, не зимовий чи осінній, а весняний вітер, — я стояв і пересилав… пересилав кілька метрів фото в Фейсбук на хріновому лайфівському інтернеті… — так і не переслав. А було б кіло 300 — відіслав би без проблем.

     У мене на смартфоні стояв графічний редактор PicsArt, в якому я так і не розібрався й ніколи не користувався. Все одно ввечері підправляв знімки на комп’ютері (здебільшого навіть не я, а дружина), — та й не було таких фото, які не могли б почекати до вечора.
     Під час Майдану я просту прогу для обробки фото на ходу так і не поставив, — революція минула, й гадав, що вже не поставлю.
     Та не варто було зарікатися.
     Недавно Путін обгрунтував анексію Криму тим, що «русский» князь Володимир хрестився в Херсонесі. Я впевнений, що однією зі «скреп» його схибнутої реальності слугує теза про повернення «матери городов русских» Києва в лоно «Святой Руси», чи то Росії. Й вона, та його схибнута реальність, буде тягнути свої тремтливі руки, буде битися в істериці й не вгомониться, поки насправді не хапоне Київ, — або ж коли по черепній коробці, де вона, реальність, перебуває, хтось не лупоне гарно. В обох випадках ще знадобиться прога Reduce Photo Size.
     Хотілося б вірити, що не треба вже буде їхати на Майдан й щось гаряче там знімати й термінове, — та минуло вже, скільки? — вже майже дев’ять місяців минуло, як скинули Януковича, а змінилася лише верхівка владної піраміди, — основа ж залишилася тією ж самісінькою, що й була. Все так же рулять і розрулюють мільйонери прокурори й судді-колядники. Все так же рухається в темних тунелях тіньових схем бабло, як лайно в каналізації, — до сонячного світла на пляжі острова Кіпр. А ми сидимо без світла в темряві. Світло вимкнули, 18-та година, блін. Перепрошую.
     Ще знадобиться прога.

Немає коментарів:

Дописати коментар